Op 20 maart bolletje ijs bij Roberto voor maar 10 cent

ijssalonfoto1 AangepastIJssalon Roberto in Epe is vorige week weer zeer succesvol aan het nieuwe ijsseizoen begonnen. Toch komt Shu-Ta Chou meteen al met een prachtig nieuwtje op de proppen. ,,Deze maand ben ik precies 10 jaar eigenaar van deze landelijk succesvolle ijszaak. Daarom hebben we een ludieke actie bedacht. Op vrijdag 20 maart gaan we van 13.00 tot 18.00 uur bolletjes ijs verkopen voor 10 cent per stuk! Elke klant mag tijdens deze actieperiode maximaal twee bolletjes kopen. Mijn advies: kom die dag tijdens deze jubileumuurtjes ijs bij ons kopen en neem dus sowieso 20 cent mee.”

De landelijk vermaarde (Shu-Ta Chou won al eens de Gouden IJsspatel van het jaar en werd daarmee beste ijsmaker van Nederland, vorig jaar werd Roberto met overheerlijke koffie-ijs nog verkozen tot beste ijsmaker van Noord- en Oost-Nederland, red.) Eper ondernemer is trots met dit jubileum. ,,Daarom wil ik alle Epenaren en andere klanten ook graag bedanken. Het eerste jaar dat ik eigenaar van IJssalon Roberto was geworden, woonden we nog niet in Epe. Maar inmiddels zijn we als ondernemer maar ook als inwoner verknocht geraakt aan dit dorp. We zouden hier als gezin niet meer weg willen. Vandaar dat deze jubileumactie ook volledig op z’n plaats is.”

Door de enthousiaste reacties van de talloze klanten is IJssalon Roberto altijd doorgegaan met het verzinnen van nieuwe smaken of met het toepassen van ambachtelijke bereidingswijzen. Dat wat altijd wel bovenaan stond bij deze feestvierende ijssalon? ,,De kwaliteit. Wij werken met verse producten, we werken met regionale biologische melk.” Iedere ijsbereider zegt het: ‘mijn ijs is het lekkerste’. Ook Shu-Ta Chou van IJssalon Roberto vindt dat. ,,En er zijn er gelukkig velen die daar hetzelfde over denken”, lacht hij.

Bio Bella-kleurplaat
Nog even over die biologische melk gesproken: ooit is de mascotte (de koe die voor de ijssalon staat) Bio Bella gedoopt. ,,Toen onze dochter Chloé geboren werd, kreeg Bio Bella een kalfje genaamd Bon Bon.” Rondom de koe en het kalfje heeft IJssalon Roberto een speciale kleurplaat gemaakt. ,,Alle kinderen tot en met 12 jaar kunnen die weer inkleuren. De kleurplaat is te downloaden via www.ijssalonroberto.nl of op te halen in de Eper ijszaak aan de Hoofdstraat 74a. Ingekleurde kleurplaten kunnen bij ons ingeleverd worden. Een jury gaat na de zomer de 25 mooiste kleurplaten kiezen. Die winnaars krijgen allemaal een vrijkaart voor Monkey Town Apeldoorn. Leuk toch? Meedoen dus!”

Over IJssalon Roberto
IJssalon Roberto in Epe bestaat sinds 1983. Inmiddels is deze zaak in de wijde omgeving een erg populaire onderneming geworden. Eigenaar Shu-Ta Chou hamert nu al tien jaar op een belangrijke insteek als ambachtelijk ijsbereider: hij wil ultieme smaakbeleving en biologische producten steevast met elkaar combineren. Naast de verkoop van ijs besteedt Roberto ook veel aandacht aan aanverwante versnaperingen. Zo serveert men in de ‘koffieserre’ onder andere goedbelegde tosti’s, gebak en overheerlijke kopjes koffie.

ijssalonfoto2 Aangepast

IJssalon Roberto in Epe is sinds een paar weken weer volop aan het draaien. Aan het begin van het ijsseizoen komen eigenaar Shu-Ta Chou en zijn medewerkers met prachtig nieuws. ,,We hebben deze maand maart exact 10 jaar deze zaak. Daarom hebben we een ludieke actie bedacht. Op vrijdag 20 maart gaan we van 13.00 tot 18.00 uur bolletjes voor 10 cent per stuk verkopen. Oh ja, iedere klant mag tijdens deze actie-uren maximaal 3 bolletjes bij ons aanschaffen.’’

samen

Houd vol, we moeten met z'n allen door deze crisis. Houd rekening met elkaar en wees extra lief voor iedereen die dat nodig heeft.