De Computergids: ICT-service en advies in Epe

De Computergids is van start gegaan in Epe. Het bedrijf is een eenmanszaak, opgericht door Emil Verveer, met het doel om consumenten zo snel en goed mogelijk te helpen. Het bedrijf is daarom zeven dagen per week geopend, om mensen die in het weekend ICT-problemen ervaren, ook direct te kunnen helpen.

De oprichter heeft al ruim 10 jaar ervaring op ICT-gebied. Deze ervaring wilt hij graag inzetten om anderen tegen een scherpe prijs tech-hulp te kunnen bieden. Hij kan zijn services gunstiger prijzen, aangezien hij de enige werknemer in de organisatie is en verder geen bedrijfspand heeft. Het bedrijf is gevestigd op een privéadres, vandaar dat hij geen locatie op zijn website heeft staan. Klanten kunnen na afspraak hier wel gewoon langskomen. Wie toch liever thuis geholpen wil worden, kan dat ook regelen met Emil.

De Computergids helpt onder andere met het zoeken van een device die bij de doeleinden van de klant past, zodat die niet onnodig veel geld uitgeeft. Verder kan hij per ongeluk verwijderde foto’s en/of bestanden herstellen. Daarnaast biedt hij ook een onderhoudsservice aan, waarbij onnodige bestanden die een pc vertragen worden verwijderd en stof dat in de loop der jaren zich heeft opgebouwd in de PC, wordt weggehaald, zodat deze wat stiller wordt.

Voor meer van zijn services zie zijn website: www.decomputergids.nl of bel hem via: 06 401 43 683 (tussen tien uur ’s ochtends en twaalf uur ’s avonds).