Zonnebloem viert 45-jarig jubileum

Zonbloem toneel hezebrinkDe Zonnebloem afdeling Epe-Emst-Oene vierde donderdag haar 45-jarig jubileum in Dorpshuis de Hezebrink in Emst. Het beheerdersechtpaar Jeanet en Jan van der Sluis hadden goed meegedacht en de zaakjes prima voor elkaar om er een onvergetelijke middag van te maken.

Het was een feest voor de gasten van de Zonnebloem, maar zeker ook voor de vrijwilligers. 135 gasten en vrijwilligers werden verwelkomd door het bestuur met een feestelijk drankje. Iedereen genoot deze middag van een theatervoorstelling gespeeld door twee leden van ’t HuisTheater uit Tilburg, dat het repertoire van Annie M.G. Schmidt met liedjes en korte sketches levend houdt. Gekleed in prachtige kostuums, met wisselende geluids- en lichteffecten en begeleid door piano of harp is het optreden zeer sfeervol, met bekende liedjes als ‘Ja zuster, nee zuster’, ‘M’n opa, m’n opa’, ‘Op een mooie Pinksterdag’, ‘Dikkertje Dap’ en ‘Vluchten kan niet meer’. Na afloop werden alle gasten en vrijwilligers nog getrakteerd op een hapje en een drankje.

Zonbloem toneel hezebrink