Wijkvereniging Burgerenk zoekt verkopers voor rommelmarkt

Wijkvereniging Burgerenk organiseert een rommelmarkt op zaterdag 16 maart in het wijkgebouw aan de Klimtuin en zoekt enthousiaste verkopers die hun snuisterijen willen aanbieden.

Er zijn hebben tafels voor volwassenen, kosten €4,- voor leden en €5,- voor niet-leden. Kinderen tot 12 jaar kunnen op een vloerkleedje hun spulletjes verkopen. Een plekje kost €1,- voor leden en €1,50 voor niet-leden.
Er is beperkt plek, dus reserveren is belangrijk. Vol = Vol.
De opbouw start om 08:30 uur, de zaal gaat van 9:30 tot 12:30 uur open voor publiek.

Je kunt een plaatsje reserveren via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., t.a.v. rommel/kleedjesmarkt. Op hetzelfde adres kan iedereen ook informatie inwinnen.
Er is tevens koffie/thee en koek in de verkoop.

Het houdt niet op, schijnt het. Appartementen op de plek van de Middenstip, de voormalige RK Kerk en de ABN AMRO-bank. Het centrum wordt er niet mooier op en bestaat straks alleen uit winkels en appartementengebouwen. Dus bouwen voor projectontwikkelaars. Waar blijven de kleine huizen met tuintje voor senioren en starters? Bouwen voor de bevolking!

De donaties t.b.v het herstel van de Notre-Dame zijn nu al opgelopen tot 700 miljoen euro! Kan dat geld niet veel beter worden besteed aan de enorme armoede in de wereld?

Het wordt steeds gekker in ons land. Hier meer daarover.

Niet alleen in Epe, maar in heel het land kunnen ze er wat van. Een goed artikel over de bomenkap in ons land. En hier een filmpje

Mooi gesprek tussen Sunny Bergman, u weet wel, de documentairemaakster die vooral bekend is omdat ze jan en alleman van racisme beschuldigt, en cabaretier Theo Maassen, die met zijn show over 'de opkomst en ondergang van de witte man' volle zalen trekt.

Kijk eens wat leuk, de werkgroep Twerk van De Passerel aan het werk.

,,Ik heb een groen hart.'' Welnee man, je wilt gewoon een vette bankrekening.

Epe mien däärpien deel 3 van Gert van den Esschert ligt nog in de winkel en daar is nu deel 1 ook bij gekomen. Het is de vierde herdruk van het succesvolste boek uit de serie, waar nog steeds veel vraag naar is. Snel naar de winkel of bestellen bij Uitgeverij Gelderland, voordat het weer uitverkocht is!