epernetbordje

Epe mien däärpien 3

EMD 3 cover Aangepast

Als er een prijs zou worden uitgereikt voor het boek dat bij de lezers het meeste enthousiasme losmaakt, gaat die zonder twijfel naar 'Epe mien däärpien 3'. Hier een persbericht en hier een interview met auteur Gert van den Esschert. Verkrijgbaar bij Boekhandel Bosch, de Read Shop en Uitgeverij Gelderland.

Koninklijke Harmonie Epe huldigt jubilarissen

image001Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de Koninklijke muziekvereniging Harmonie Epe zijn drie jublilarissen gehuldigd. Linda Vijge is 40 jaar lid, Henk Kwakkel 60 jaar en Evert Gorselink 65 jaar. Alle drie zijn lid van de landelijke muziekkoepel afdeling Gelderland-Flevo (MBGF) als ook van de Eper muziekvereniging.

Linda Vijge en Evert Gorselink spelen nog steeds actief mee in het harmonieorkest, Henk Kwakkel was verhinderd. De jubilarissen werden door de voorzitter Erik van Westerveld bedankt voor hun inzet bij de verschillende eenheden van de vereniging en allerlei activiteiten daar omheen. Namens de muziekvereniging hebben de jubilarissen een cadeau en een bos bloemen ontvangen. De MBGF heeft hen onderscheiden met een speldje met daarbij een oorkonde.