Hoofdsponsor Jumbo van Andel blijft ORMI trouw

Jumbo Van Andel Epe blijft hoofdsponsor van volleybalvereniging ORMI-Epe. Het aflopende contract is voor onbepaalde tijd verengd.

In 2011 is C1000 Van Andel sponsor geworden van ORMI. Een jaar later werd het bedrijf hoofsponsor, mede gekoppeld aan het nieuwe kledingplan en door naamverbinding werd het volleybalvereniging C1000 Van Andel-ORMI-Epe. Drie jaar later verdween de C1000-formule en werd de winkel Jumbo. Alle kleding werd vervangen en sindsdien heet de vereniging Jumbo Van Andel-ORMI-Epe. In 2018 liep het contract af en zijn beide partijen om de tafel gaan zitten, met als uitkomst dat Jumbo Van Andel hoofdsponsor blijft van ORMI voor onbepaalde tijd. Het huidige kledingplan blijft dan ook voor onbepaalde tijd bestaan, met op de kleding de diverse reclame-uitingen van de sponsor dominant aanwezig. Eigenaar Erwin van Andel en het bestuur van ORMI zijn blij en tevreden over het vertrouwen in elkaar en de samenwerking van de afgelopen jaren. Uit het feit dat het contract voor onbepaalde tijd is afgesloten spreekt veel vertrouwen en respect naar elkaar uit. Tijdens de nieuwjaarsactiviteit van ORMI werd Erwin van Andel nog even bedankt en in het zonnetje gezet door alle leden en kon het contract getekend worden.

sponsor
Voorzitter Gerrit Berkhoff (links) en Erwin van Andel

samen

Houd vol, we moeten met z'n allen door deze crisis. Houd rekening met elkaar en wees extra lief voor iedereen die dat nodig heeft.