epernetbordje

Epe mien däärpien 3

EMD 3 cover Aangepast

Als er een prijs zou worden uitgereikt voor het boek dat bij de lezers het meeste enthousiasme losmaakt, gaat die zonder twijfel naar 'Epe mien däärpien 3'. Hier een persbericht en hier een interview met auteur Gert van den Esschert. Verkrijgbaar bij Boekhandel Bosch, de Read Shop en Uitgeverij Gelderland.

Mijn vrouw rookt ketting als geen ander. Daarom noem ik haar mijn 'teerbeminde'.

Wieler- en voetbalclub in Emst blijven samenwerken

foto 1 ondertekenen contract met vv Emst voor 4 jaar AangepastDe Gisola Emster Veldtoertocht van de wielerclub Houdt de Ketting Strak kan in ieder geval tot en met 2021 rekenen op de samenwerking met voetbalvereniging Emst. Een mooier bericht is nauwelijks denkbaar aan de vooravond van de mountainbikerit, die zaterdag 20 oktober verreden wordt.

Want de afgelopen jaren is gebleken dat de samenwerking tussen vv Emst en de Gisola Emster Veldtoertocht meer dan uitstekend is. Op alle fronten klikte het.
Onlangs werd het contract ondertekend door Jan Dijkgraaf van voetbalvereniging Emst en voorzitter Bert Albers van Houdt de Ketting Strak.

Dijkgraaf over de contractverlenging: ,,Vanaf de eerste keer dat de veldtoertocht in Emst verreden werd - dat was in 2001 - is sportpark ´t Hanendarp van vv Emst de start- en finishlocatie geweest. Dit jaar dus voor de 18e keer. En altijd was de samenwerking prima te noemen. We zijn bijzonder blij dat we als Emster verenigingen zo´n prachtig evenement samen kunnen doen. Wij de locatie en de wielerclub de organisatie.”

Ook voorzitter Bert Albers van de wielerclub is in zijn nopjes met de contractverlenging. ,,De samenwerking is uitstekend en waar vind je zo’n prachtige locatie. Na de start zitten de deelnemers meteen in de bossen. Verder mogen ze gebruik maken van alle faciliteiten die vv Emst te bieden heeft en dat zijn er vele.”

foto 3 ondertekenen contract met vv Emst voor 4 jaar Aangepast

Agenda Epe

Evenementenagenda Eper Ondernemersvereniging

Za 6 oktober - Smakelijk Epe - Proeverij van hapjes en drankjes nabij het Gruttersplein
Za 24 november - Intocht Sinterklaas
Za 1 december - Sintkoopdag
14 december - 6 januari - Epe on Ice - ijsbaan in het Dr. Loeffpark
Woe 19, do 20, vr. 21 en za 22 december - Kerstkoopavond met chocolademelk en Glühwein & Play In in de Grote Kerk

Warm aanbevolen!

boek 1Nieuw boek van Bert op komst!
Epe op z'n mooist in beeld.

Klik hier voor informatie.boek 2