Surseance van betaling Vérian Care & Clean BV

Vandaag is voor Vérian Care & Clean BV surseance van betaling aangevraagd en uitgesproken door de rechtbank.

De rechtbank heeft een bewindvoerder benoemd die samen met de bestuurder en de directie de leiding heeft gekregen over Vérian Care & Clean BV. De bewindvoerder zal samen met hen de komende periode gebruiken om alle mogelijkheden te bekijken om continuïteit van werk in dezelfde omgeving zoveel mogelijk te behouden. De medewerkers blijven tot die tijd in dienst van Vérian Care & Clean BV en de zorgverlening aan de cliënt gaat door. Vérian Care & Clean BV draagt ongeveer 25% bij aan de totale omzet van Stichting Vérian als concern.

Voor Stichting Vérian en de Vérian Zorgcentrale is een financier gevonden waardoor de voortgang van de Stichting en de Zorgcentrale geborgd blijft. Vérian continueert hiermee de zorgverlening op het gebied van verpleging & verzorging, maatschappelijk werk, thuisbegeleiding, jeugdgezondheidszorg, diëtetiek, personenalarmering en bereikbaarheidsdiensten. ,,We kunnen verder bouwen aan de kwalitatief goede organisatie die we nu al zijn.’’

Warm aanbevolen!

boek 1Nieuw boek van Bert op komst!
Epe op z'n mooist in beeld.

Klik hier voor informatie.boek 2