Plek reserveren voor rommel- en kleedjesmarkt op braderiedagen

Ook dit jaar houdt Ondernemersvereniging Epe tijdens de zomervakantie een zevental avondbraderieën. Tijdens deze druk bezochte braderie is er ook een plek ingericht voor de verkoop van bric-à-brac, brocante, kortom een rommelmarkt. Deze wordt ingericht op het Marktplein voor het gemeentehuis. De rommelmarkt is steeds van 15.00 tot 21.00 uur.

Belangstelling voor een kraam op deze rommelmarkt ? Informatie over de huur is te vinden op www.ov-epe.nl . Er is een beperkt aantal plaatsen. Het toewijzen gaat in volgorde van binnenkomst.
Tijdens de braderie is er voor de kinderen een kleedjesmarkt. De kinderen kunnen hier hun speelgoed en dergelijke verkopen. Voor veel kinderen is dit een ware happening en het levert soms een aardig zakcentje op. De eerste kleedjesmarkt is op vrijdag 7 juli, de laatste op 18 augustus. Iedere donderdag voorafgaande aan de braderie kunnen kinderen tussen 12.00 en 13.00 uur een plaatsbewijs kopen voor € 3,- bij ’t Snoepie aan de Hoofdstraat of als er nog plaats is vrijdags op de kleedjesmarkt. De markt duurt tot 20.00 uur.

De zomerbraderieën zijn één van de drukst bezochte van de Veluwe. Epe ontvangt dan ongeveer 10.000 bezoekers per avond. Meer informatie op de website van de Ondernemersvereniging www.ov-epe.nl of op www.winkeleninepe.nl

Op twitter