Salon Schoonheid krijgt eigen onderkomen

2017 05 13 15.12.53 CustomVijf jaar nadat ze met Salon Schoonheid is begonnen onderneemt Kim Brummel-Martens haar activiteiten vooral vanuit een vast ruimte aan de Glazenmaker in Epe’s nieuwe wijk Klaarbeek.

Op 1 september 2012 begon Kim Brummel-Martens met Salon schoonheid. Dit is een kapsalon en schoonheidssalon op locatie. Omdat zij niet in de gelegenheid was om dit in een vaste ruimte te doen, had zij ervoor gekozen om haar werkzaamheden van de schoonheidssalon en de kapsalon ambulant te doen. Zij kwam al die tijd bij de mensen thuis. Haar droom was altijd al om haar werkzaamheden ooit eens in een vaste ruimte aan te kunnen bieden. Alles bij de hand om de klanten van alles aan te kunnen bieden. Kim: ,,Doordat ik mijn afspraken op locatie deed, was ik niet altijd in de gelegenheid om wat extra’s te kunnen doen zonder dat mijn klanten dit van tevoren hebben besproken.’’

Nu, bijna vijf jaar later, heeft zij een kans gekregen om een vaste ruimte te realiseren. Dat is aan de Glazenmaker in de Klaarbeek in Epe.

advertentie salon schoonheid,,Hierdoor wordt mijn droom werkelijkheid en is het voor mij nog makkelijker om mijn afspraken te combineren’’, aldus Kim. ,,De mensen kunnen langs komen voor een huidverbeterende behandeling en na deze behandeling bijvoorbeeld hun haar laten wassen, knippen en eventueel föhnen. Maar ook voor de kleinere behandelingen zijn de mensen bij mij van harte welkom. Even de wenkbrauwen epileren en/of verven of om wat haartjes weg te kunnen laten harsen.’’
De salon is te herkennen aan de paarse beachflag, die buiten staat als de salon open is. Kim werkt alleen op afspraak om teleurstelling te voorkomen, zo voorkomen klanten dat ze onverwachts voor de deur staan en zij al een afspraak heeft staan.

In de schoonheidssalon gaat zij werken met de producten van IK skin perfection. ,,Dit is een pure natuurlijke huidverbeterende productlijn die ook zeer geschikt is voor de zeer gevoelige huid. Alle producten zijn voorzien van het NO-label en bevatten geen parabenen, sulfaten, minerale oliën, paraffine, geur- en kleurstoffen. Dus 100% pure organische ingrediënten en daardoor ook zo geschikt voor de zeer gevoelige huid.’’

Omdat Kim haar vaste klantenkring niet wil teleurstellen, blijft zij ook nog op locatie werken. Hierbij blijft ze nog wel werken met het merk Tyro zoals de mensen gewend zijn. Lukt het niet naar de salon te komen, dan komt ze nog steeds graag bij de mensen thuis.

Wanneer de salon precies open gaat, wordt binnenkort bekend. Wie alvast meer informatie wil hebben over de producten van Ik skin perfection, kan Kim bellen op 06-25465937. Mailen kan ook altijd via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Ook heeft Kim een facebookpagina met informatie over de salon.

2017 05 13 15.12.53 Custom

Op twitter